Кошик
451 відгук
😊!Розпродаж! Меблі з величезною знижкою!Встигни придбати!😊
+380 (95) 117-50-62
Quiet House of Furniture and Accessories
Кошик

Повернення та обмін

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної і неналежної (пошкоджений товар) якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення

Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів належної і неналежної якості).

Увага! Доставка товару у разі обміну товару належної якості або його повернення здійснюється Покупцем за свій рахунок.Повернення можна зробити поштою при отриманні після огляду товару.

Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Якщо Вам привезли пошкоджену продукцію в заводській упаковці або в не повній комплектації:

  • НІ В ЯКОМУ РАЗІ не відмовляйтеся від приймання продукції без складеного Акта/Претензії. Інакше перевізник просто констатує відмову від отримання і ми не зможемо компенсувати вам пошкоджену/неправильно доставлену продукцію.
  • ОБОВ'ЯЗКОВО складіть Акт/Претензію з підписом перевізника. Зробіть декілька фото/відео виявлених з продукцією проблем; Негайно повідомте нашому менеджеру про виявлені проблеми і далі не підписуйте жодних документів без його вказівок.
  • Зробіть, будь ласка, все правильно і ми в максимально короткі терміни вирішимо всі проблеми!

ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ не підлягають:

Інтимні товари, Група Товари 18 + поверненню та обміну не підлягають!

  • Товари, що були в користуванні і мають сліди використання, ознаки складання і монтажу тощо;
  • Товари з порушеною упаковкою або її компонентами (без упаковки, з порушеною упаковкою або ті, що були у вжитку);
  • Товари, що втратили товарний вигляд, в яких порушена комплектація, ярлики, маркування та ін;
  • Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення та/або за зразків (ескізів) покупця, в тому числі товар який має індивідуально-визначені властивості, а саме нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками і т. д.), тканини які були вибрані покупцем перед замовленням, містить інші характеристики, які є відмінними від стандартних;
  • Знижені в ціні товари.

Зверніть увагу, у разі відмови або не забору посилки належної якості, без веденої на те причини, ПЕРЕДОПЛАТА НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ !!!
("не сподобалося", не хочу забирати", "дорого вийшла доставка", "купив в іншому місці", "візуально не підійшло", "вже не треба" і т. д -  не є причиною для повернення передоплати!)

Повернення коштів щодо відмови прийому товару, здійснюється протягом 4-5 робочих днів.

Сторона покриває транспортні витрати на повернення товару належної якості - Покупець.
Сторона покриває транспортні витрати на повернення товару не належної якості - Компанія.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner